MSR 26CC tuning motor

MSR 26CC tuning motor

Tuning motor 26CC z MRS. 
Vlastnosti: veľmi nízka spotreba, vysoký krútiaci moment v dolnej oblasti otáčok a dosahuje vysoké otáčky. Plne CNC obrábanie.Prečítajte odporúčanie pred používanim pre dlhší životný cyklus a optimálizovanie výkonu.

Viac detailov


469,00 € s DPH

970200

Pozor: Posledné kusy na sklade!

Pridať k prijaniam

Na tento motor je  modifikovaný predovšetkým pre tok palivovej zmesi. Po skúšobnej dobe 1 ½ roka, je to výkon s veľmi nízkou spotrebou paliva.

Piest je obrobený vo vnútri aj z vonku. Vnútri na zníženie hmotnosti. Z vonku pre optimalizáciu toku palivovej zmesi. Piest má 4 ďalší otvory v axiálnom smere, čo zväčšuje oblasť prietoku a vyhladzuje tok palivovej zmesi smerom do spaľovacej komory. Nielen, že väčší objem môže pretekať aj mazanie je optimalizované, čo predlžuje životnosť piestu.Vonkajší priemer priamo nad a pod piestnym krúžkom je mierne upravený. To má za následok lepšie mazanie piestneho krúžku a piestu. Posledná úprava je v hornej časti piestu pre vačšiu kompresiu.

Valec je upravený v dolnej časti znížením osadenie na blok a nastavenie časovania v kanáloch sania. Valec je namontovaný na kľukovej skrini s tekutým tesnením. Vnútri valca je upravený výfukový kanál, za účelom načasovania a udržanie správnej tokuu. To prispieva k zníženiu spotreby paliva.  Tiež seperation stena prevodných porty boli upravené pre väčší objem a optimalizované vlastnosti tečenia palivovej zmesi.Všetky úpravy sú vykonávané na CNC  čo zabezpečuje rovnaký tuning pre každý motor.

Zotrvačník bol upravený pre optimalizáciu rovnováhy a zvýšenie výkonnosti, čo pomáha zrýchleniu. Ventilátory na zotrvačníku nie sú obrobené pre udržanie maximálne chladiaceho vzduchu, smerujúce pozdĺž valca.

Malá zmena sa tiež na vypínač namontovaný na motore, pre lepšie prúdenie palivovej zmesi.

 

Návod použitia:

Pri prvom použití  nastavenie karburátora:

L ihla: 1 1/8 otáčky otvorený

H ihla: 1 5/8 otáčky otvorený.

Prvýkrát nechajte motor isť asi 10 minút, a nechajte vychladnuť motor.

Pohon s motorom po dobu 10 minút, neotvárajte plyn viac než 1/3rd,  a nechajte vychladnúť motor.

Pohon 2 nádrže s maximálnym plynu okolo 3/4rd otvorené.

 

UPOZORNENIE :

Vždy zahrievajte motor asi 2 minúty / alebo udržať nízke otáčky za studena. To je dôležité, pretože piest je vysoko upravený a je podstatne nižšej hmotnosti. Kvôli tomu, že je na ňom menej materiálu, bude zahrievaný oveľa rýchlejšie, a tak sa zväčšuje aj rýchlejší. Priamo ísť k vysokých otáčkach alebo beh na plný plyn so studeným motorom môže viesť k nadmernému opotrebovaniu  alebo poškodenie piestu alebo valca.

Mazanie 01:25 sa odporúča používať plne syntetický 2-taktný pretekársky olej.

Dodaním bez vzduchového filtra, bez spojky, bez. vyčerpať.

Košík

Žiadne produkty

Poštovné 0,00 €
DPH 0,00 €
Spolu 0,00 €

Ceny s DPH

Košík Pokladňa

PayPal