IMP4CT 4WD - XL RÁZVOROM

IMP4CT 4WD - XL RÁZVOROM

Nová XL verzia 4WD buggy od Elcon Models: IMP4CT - XL 

Viac detailov


2 575,00 € s DPH

70010

Pozor: Posledné kusy na sklade!

Pridať k prijaniam

Nový 4WD XL buggy od Elcon Models: IMP4CT4WD XL

Vozidlo je vo veľmi robustné systém podvozku a horného rámu, ktorý je porovnateľný s monocoque princípom. Podvozok je tak veľmi tuhý. Je možné oddelenie elektroniky od pod vozku na dva moduly. Celá elektronika je namontovaná na hornej palube. Ako je môžené oddelenie elektromiky od auta, je užitočné pri čistení!

Vozidlo je vybavené unikátnym princíp pohonu sa svorkovými telieskami ložiská, ktoré poskytujú výhody plne gespert middendif pri akcelerácii a úplne oddelené middendif pri brzdení alebo role. Auto má optimálnu charakteristickú úlohu v zákrutách, optimálne riadenie a maximalizovať disk na štyroch kolesách. Ako vždy sú predná a zadná náprava poháňaná tiež vylúčené známu stratu middendif (balóny vnútorné predné koleso). Takto uložené v predĺžení rotačnej hmotnosti na middendif, čo zrýchlenie výhody.

Pre geometrie vozidla, je taká, že kolesá sú umiestnené na vozidle. Ak nos miesto pristátia, potom sa auto na jeho predné kolesá valcovania. Sám vŕtanie s nosom v krajine a rollover sa vylučuje, ako je tomu v mnohých iných autách. Ďalej je maximálny uhol natočenia volantu. Mierny sklon k zadnej strane predného riadenie hnacích náprav je možné v porovnaní s inými 4WDs.

Celý systém riadenia je veľmi jednoduchý pretože celok je namontovaný na guličkových ložiskách. Iba tam, kde sú vysoké rázy aplikovaný na opotrebovanie púzdra vynašiel tu.Dve malé vysokého napätia serva na volante úplne dostačujúce. Zaisťujú vysokú mieru odpovede na kolesá a prispieť k dosiahnutiu nižšieho konečnej hmotnosti vozidla.

Frekvenčný menič pracuje netradičné po palube. V prípade potreby sa potom hnacie hriadele a prevodovky , ľahko prístupné a vyberateľné. 

Snažili sme sa, aby preteky s minimálnym počtom dielov. Toho sa dosiahne tým, čo najviac rovnakých dielov využiť  na niekoľkých miestach :

  • Identické voorfusees + c identické uzly, obaja nie sú rúk.
  • Štyrikrát rovnaký dolné priečne rameno. S jednou rukou, takže budete mať vždy náhradné pre všetky zbrane s tebou!
  • 1 achterfusees, vľavo / vpravo montovateľné.
  • 1 typ vložka v achterfusee, vľavo / vpravo montovateľný, pre nastavenie zbiehavosti.
  • Horný závesy vľavo / vpravo použiteľné.
  • Iba 2 (!) Ozubené kolesá (15T a 43t) pre celkové zameniteľnosti v aute. Je zrejmé, že existujú aj iné voliteľné rýchlostných stupňov tak, aby pomer upraviť podľa potreby.
  • Iba dva typy ramien piny pre celé auto.

Vložte na zbiehavosťTiež dôležité, v pretekoch je veľmi jednoduché prispôsobiť sa podmienkam. Nastavenie Ešte viac než MMX je dostupnosť žiadaných preto zvýšil.Zdieľať upraviť napr uitveer obmedzenia, prst, odklonu, prst, atď sú voľne prístupné okamžite.

Premyslená inžinierstva, ktoré sa 100% pretekárske a jednoduchosť či sa vzájomne našla.Vidíme napríklad späť do detailu ako vložky na achterfusees až k päte. Vypúšťanie dvoma skrutkami a matice je špička v menej ako 3 minúty previesť na inú hodnotu. V prípade, že L / R nastavenie bude vždy rovnaké bez akýchkoľvek ďalších meradiel sa mení veľmi rýchlo. Ideálne, ak chcete nejaké rýchle zmeny vo vašom set-up v tomto bode.

 

Ale je tu viac.

  • Auto má optimalizácia geometrie , ktorá je bezprecedentné a bezkonkurenčná. Neexistuje žiadny iný automobil s pohonom strely, ktorá robí veľa uitveer možné - bod. Ideálne pre práce, ktoré sú veľmi drsné, že je kľúčom k úspechu.. Skontrolujte a vyváženie vozidla
  • Rotujúce hmotnosť je znížená na minimum, aby sa použiť pre zrýchlenie automobilu. Výkon motora k dispozícii pre efektívne
  • Serva a nádrž sú priamo chránené pred priamymi zdrojmi tepla.
  • Motor teplo môže nechať auto priamo vetranie na dne.
  • Nízke celkové ťažisko s horizontálnym motorom.

Presvedčení o výhodách? Potom teraz používajú možnosť rezervovať prostredníctvom príkazu k vozu. Po dodaní objednaných pre osobné automobily bude si to ako ďalší C-huby k dispozícii v hop-up výkon v high-výkon hliníka 7075! Zvyčajne sa dodáva z plastu, rovnako ako nosných ramien. Všetky časti, kde ložiská sú samozrejme vyrobené z vysoko kvalitného hliníka.

Vozidlo bude s sadou kolies. Spoločne s vysoko kvalitným 3-komorovým ladeným výfukom. Vozidlo je dodávaný ako stavebnica. Niektoré položky sa dodávajú v zmontovanom stave ako Differenciíl.

Nie je súčasťou vozidla: motor, elektronika, vzduchový filter a spojka (štandard spojka hodí).

Rázvor dĺžka: 560 mm

Šírka: 480 mm

Hmotnosť (závod pripravený, prázdna nádrž): cca 12 kg

 


Košík

Žiadne produkty

Poštovné 0,00 €
DPH 0,00 €
Spolu 0,00 €

Ceny s DPH

Košík Pokladňa

PayPal